Alla inlägg den 5 april 2011

Av Alexander Mickelsson - 5 april 2011 18:53

Här är Sveriges trupp i landslaget för tillfället i hockey 2011 inför matcherna mot Tyskland den 6 och 8 april...

MÅLVAKT:
#1 Mark Owuya
#30 Viktor Fasth
BACK:
#3 Klas Dahlbeck
#4 Mattias Ekholm
#5 Daniel Fernholm
#6 Stefan Johansson
#8 Henrik Tömmernes
#15 Oscar Eklund
#24 Staffan Kronwall
FORWARD:
#11 Björn Melin
#12 Sebastian Karlsson
#17 Pontus Petterström
#18 Jesper Fasth
#19 Patrik Zackrisson
#20 Martin Thörnberg
#25 Nicklas Lasu
#26 Johan Larsson
#33 Jakob Silfverberg
#34 Daniel Brodin
#41 Daniel Widing
#51 Anton Lander
#91 Andreas Jämtin
Av Alexander Mickelsson - 5 april 2011 18:42

(Tre Kronor)


Som dom flesta vet så har Elitserien slutat (för alla struntar i finalen i år ändå) och snart börjar VM i Slovaken den här månaden, för er som inte kan vänta så kommer det spelas en match imorgon (6/4 -11) mot Tyskland kl: 19.30

Ni som läste min Luleå Hockey blogg så vill jag tacka er för allt stöd ni gett och jag hoppas ni kommer följa mig i den här bloggen också. Meddela alla ni känner att börja läsa här för nu kommer jag skriva om ett lag ALLA som gillar hockey älskar.
 
Jag kommer följa VM så gott jag kan och skriva om allt jag ser och hör, jag kommer att läsa och titta på så mycket jag kan för att senare göra personliga analyser och bedömningar. Liksom i LHF bloggen så kommer era kommentarer och åsikter väga lika mycket som mina här...

SVERIGE - TRE KRONOR!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards