Alla inlägg den 23 april 2011

Av Alexander Mickelsson - 23 april 2011 02:38

(Bild från OddsOnline's hemsida)


Om ni undrat varför jag inte har lagt ut några matchrapporter eller analyser angående den Svenska truppen är det för att jag väntar tills VM börjar på riktigt och det blir mer klart vilka som spelar och mot vilket lag...Jag såg nu för-matchen mot Ryssland där Sverige förlorade med 4-2.


Men som ni vet nu den 29 April så kommer jag ta upp skrivandet här på bloggen igen och jag hoppas ni kommer läsa här då.


På min Luleå HF blogg hade jag ca 155 läsare under en månad när Luleå Hockey var i slutspel och jag hoppas nu när det är ett lag alla som gillar hockey älskar att kunna slå det "rekordet" så läs så ofta ni kan för det är bara roligt =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards